Zakład Aktywności Zawodowej w Elblągu

Szukaj
Idź do spisu treści

Menu główne

Ogłoszenie

ZAPYTANIE O CENĘ

W związku z poszukiwaniem dostawców na art. spożywcze do jadłodajni Elblążanka, prowadzonej przez Zakład Aktywności Zawodowej w Elblągu, zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej.

W załączeniu specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
specyfikacje.zip

Anna Sałacka
Kierownik ZAZ


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Nazwa i adres zamawiającego.
   Zakład Aktywności Zawodowej, 82-300 Elbląg, ul. Rawska 3, tel. 55 233 81 18.
2. Tryb udzielenia zamówienia.
   Zapytanie o cenę.

   Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r.
   Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
3. Opis przedmiotu zamówienia:
      I. nazwa przedmiotu zamówienia: dostawa artykułów żywnościowych do jadłodajni „Elblążanka” prowadzonej przez Zakład
         
Aktywności Zawodowej w Elblągu,
     
II. nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
         
- jaja 03142500-3,
         
- pieczywo 15811000-6,
         
- różne produkty spożywcze 15800000-6,
         
- mięso 15110000-2,
         
- warzywa w tym przyprawy 03221000-6,
        
- ryby mrożone 15221000-3,
        
- produkty głęboko mrożone 15896000-5,
   
III. przedmiot zamówienia obejmuje:
         
- sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do jadłodajni „Elblążanka” prowadzonej przez Zakład Aktywności             Zawodowej w Elblągu przy ul. Winnej 9,
         
- rodzaj oraz planowana ilość artykułów żywnościowych objętych postępowaniem określona jest w:
           
- formularzu cenowym dla CZĘŚCI I – Artykuły spożywcze i warzywa + przyprawy.pdf
            
- formularzu cenowym dla CZĘŚCI II – Artykuły spożywcze.pdf
            
- formularzu cenowym dla CZĘŚCI III – Drób.pdf
            
- formularzu cenowym dla CZĘŚCI IV – Mięso.pdf
            
- formularzu cenowym dla CZĘŚCI V – Nabiał.pdf
            
- formularzu cenowym dla CZĘŚCI VI – Mrożonki.pdf
            
- formularzu cenowym dla CZĘŚCI VII – Ryby.pdf
            
- formularzu cenowym dla CZĘŚCI VIII – Jaja.pdf
            
- formularzu cenowym dla CZĘŚCI IX – Pieczywo.pdf
         
- wszystkie artykuły żywnościowe objęte przedmiotem zamówienia muszą być świeże, o odpowiednim terminie             przydatności do spożycia i jakości zgodnej z obowiązującymi normami jakościowymi,
         
- sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych będą realizowane w ilościach określonych w zleceniach
            
zamawiającego przekazywanych wykonawcy faksem lub telefonicznie,
         
- czas dostawy zleconej partii artykułów żywnościowych nastąpi w terminie ustalonym z pracownikiem zamawiającego, nie
            
później jednak niż w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia od zamawiającego, przy uwzględnieniu:
            
- w przypadku CZĘŚCI I – Artykuły spożywcze i warzywa – dostaw do godz. 9:00,
            
- w przypadku CZĘŚCI II – Artykuły spożywcze i przyprawy – dostaw do godz. 9:00,
            
- w przypadku CZĘŚCI III – Drób – dostaw do godz. 7:00,
            
- w przypadku CZĘŚCI IV – Mięso – dostaw do godz. 7:00,
            
- w przypadku CZĘŚCI VIII – Jaja – dostaw do godz. 10:00,
         
- przedmiot zamówienia będzie dostarczany zgodnie z zasadami HACCP i GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) oraz w sposób
            
zapewniający utrzymanie ciągu chłodniczego od wykonawcy do zamawiającego, środkiem transportu posiadającym
            
aktualną książkę kontroli sanitarnej,
         
- wykonawca zapewni rozładunek dostarczonych artykułów żywnościowych do magazynu zamawiającego,
         
- dostawa artykułów żywnościowych nastąpi transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy,
       
    w przypadku niezrealizowania w czasie obowiązywania umowy planowanych ilości artykułów żywnościowych
            
w poszczególnych CZĘŚCIACH zamówienia, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

     
I. o udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
        
zamówień publicznych,
    
II. wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące
        
wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie.

5. Opis sposobu przygotowania ofert:

     
I. oferta musi zawierać: a) wypełnione formularze cenowe odpowiadające częściom zamówienia, na które wykonawca składa
        
ofertę,
    
II. treść złożonej oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
   
III. ofertę należy przygotować w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką,
   
IV. ofertę składa się w formie pisemnej,
    
V. formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli
        
w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych,
   
VI. wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnione do składania
        
oświadczeń woli w imieniu wykonawcy,
  
VII. każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę,
 
VIII. koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca,
   
IX. opis sposobu złożenia oferty:
        
a) kompletną ofertę należy umieścić w kopercie i zaadresować:

       ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ
        ul. Rawska 3
        82-300 Elbląg
        Oferta
        „Dostawa artykułów żywnościowych”

          
            
Lub można przesłać e-mailem: zaz.elblag@interia.pl z dopiskiem „Dostawa artykułów żywnościowych”
        
b) koperta oprócz opisu j/w powinna zawierać nazwę i adres wykonawcy.

6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
   miejsce i termin składania ofert: Zakład Aktywności Zawodowej, ul. Rawska 3, 82-300 Elbląg
7. Opis sposobu obliczenia ceny:

      I.
cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi
         
przez zamawiającego,
  
  II. cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej
         
specyfikacji, cenę poszczególnych artykułów żywnościowych zaś w formularzu cenowym odpowiadającym CZĘŚCI lub
         
CZĘŚCIOM, na które wykonawca składa ofertę,
   
III. cena musi być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,

8. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia

   
publicznego:

      
I. w zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający poinformuje wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia
         
umowy,
   
 II. osoby reprezentujące wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich
         
umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikało z dokumentów załączonych do oferty.

9. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:

       CZĘŚĆ I – Artykuły spożywcze i warzywa,
       CZĘŚĆ II – Artykuły spożywcze i przyprawy,
       CZĘŚĆ III – Drób,
       CZĘŚĆ IV – Mięso,
       CZĘŚĆ V – Nabiał,
       CZĘŚĆ VI – Mrożonki,
       CZĘŚĆ VII – Ryby,
       CZĘŚĆ VIII – Jaja,
       CZĘŚĆ IX – Pieczywo.

10. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą.
   
 Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
11. Aukcja elektroniczna.
   
 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.


 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego