Zakład Aktywności Zawodowej w Elblągu

Szukaj
Idź do spisu treści

Menu główne

Polityka prywatności

Polityka prywatności ( RODO )
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych           

Szanowni Państwo,

od 25 maja 2018 r. rozpoczniemy w Polsce stosowanie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane także RODO).

Informacja o przetwarzaniu danych : zaz.elblag@interia.pl

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych. Osoba składająca oświadczenie, oświadcza, iż została poinformowana:


1. Administratorem danych osobowych jest   Zakład Aktywności Zawodowej  w Elblągu ul. ul. Rawska 3, 82-300 Elbląg

2. Kontakt z osobą realizującą w ZAZ zadania związane z ochroną danych osobowych jest możliwy poprzez adres poczty elektronicznej: zaz.elblag@interia.pl. lub pisemnie na adres administratora danych z dopiskiem „Dane osobowe".

3. Dane osobowe zbierane są w celu:
a. marketingu bezpośredniego administratora,
b. w celach wskazanych w powyższych oświadczeniach na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (zwanego dalej „rozporządzeniem'),

4. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do uzyskania informacji o danych osobowych, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także podmiotom świadczącym na rzecz  Zakładu Aktywności Zawodowej w Elblągu  usługi w zakresie administrowania zasobami informatycznymi (sprzętem i oprogramowaniem kadrowym, magazynowo - księgowym, a w tym archiwizacji baz danych) oraz badań jakości obsługi oraz oferowanych produktów i usług.

5.Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z powyższych oświadczeń.

6. Osobie składającej powyższe oświadczenia przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przenoszenia danych.

7. Osoba, który wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, w jednym lub większej liczbie określonych powyżej celów, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

8. Osobie składającej powyższe oświadczenia przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia.

9. Podanie danych osobowych i wyrażenie zgody  jest dobrowolne bez konsekwencji wynikających z ich niepodania.

10. Osoba składająca oświadczenie może odwołać każdą zgodę w formie pisemnej lub drogą elektroniczną w dowolnym momencie.

11. Dane osobowe osoby składającej powyższe oświadczenia będą podlegały profilowaniu wyłącznie dla celów marketingu bezpośredniego przez Zakład Aktywności Zawodowej w Elblągu, ul. Rawska 3, 82-300 Elbląg bez powstania skutków prawnych po stronie osoby składającej powyższe oświadczenia, przy czym osobie tej przysługuje prawo wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec profilowania, w formie pisemnej lub drogą elektroniczną.

Zgodnie z art. 25 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) uprzejmie informujemy, iż Państwa dane znajdują się w systemach informatycznych Zakładu Aktywności Zawodowej Elblągu, ul
. Rawska 3, 82-300 Elblągu, będącego jednocześnie Administratorem Danych. Zakres gromadzonych przez Administratora danych ogranicza się do: nazwa firmy, imię i nazwisko, e-mail, telefon, NIP firmy. Dane osobowe, będące w posiadaniu Administratora Danych, przetwarzane są w celu prowadzenia podstawowej działalności gospodarczej Administratora danych (sprzedaż towarów i usług znajdujących sie w ofercie Elblągu, ul. Rawska 3, 82-300 Elblągu, marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług, w celach statystycznych, przesyłania informacji handlowych na adres e-mail i NIE PRZEWIDUJE SIĘ ICH PRZEKAZYWANIA PODMIOTOM TRZECIM. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Ponadto, w każdej chwili posiadają Państwo prawo wniesienia żądania zaprzestania przetwarzania danych. Dodatkowo, mają Państwo prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach przekazywania ich innemu administratorowi danych. W celu złożenia reklamacji lub innego pisma, regulującego zawarte Umowy i Porozumienia, należy dostarczyć dokument w formie pisemnej na adres siedziby Administratora Danych Osobowych.


Polityka prywatności monitoringu wizyjnego.


Administrator Danych wprowadził monitoring wizyjny niektórych obszarów na częściach nieruchomości, które podlegają jego kontroli. Lista adresów tych nieruchomości i obszarów objętych tam monitoringiem dostępna jest na listy obszarów monitorowanych (dalej jako “obszary monitorowane” lub „obszar monitorowany”).

W związku z przetwarzaniem danych, przetwarzane są dane osobowe osób znajdujących się w obszarze monitorowanym. Poniżej mogą Państwo znaleźć szczegółowe informacje dotyczące tego przetwarzania danych.

1. ADMINISTRATOR DANYCH I DANE KONTAKTOWE
Dane Administratora Danych odpowiedzialnego za monitoring poszczególnych obiektów i związane z tym przetwarzanie danych osobowych są dostępne na listy obszarów monitorowanych (dalej jako "Administrator Danych"). Z naszym inspektorem ochrony danych mogą się Państwo skontaktować pod adresem [
Ul. Winna 9, 82-300 Elbląg] lub za pośrednictwem poczty elektronicznej zaz.elblag@interia.pl

2. ZAKRES, CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH
Administrator Danych zbiera następujące dane osobowe za pośrednictwem rejestracji wideo kamerami wideo:

Dane wideo podmiotów (wygląd, przybliżony wiek, płeć, zachowanie, numer rejestracyjny), miejsce nagrania wideo (zakres wizyjny kamery, lokalizacja kamery), tablica rejestracyjna pojazdu.
W przypadkach innych niż monitoring w czasie rzeczywistym, utrwalany jest również czas nagrania wideo (data, godzina, początek/koniec nagrania wideo).
Dane zbierane są w sposób automatyczny po wejściu na obszar monitorowany.

Przetwarzanie danych  jest prowadzone w jednym z poniższych celów. Informacja na temat celu prowadzenia konkretnego monitoring wizyjnego dostępna jest na listy obszarów monitorowanych:

Bezpieczeństwo obiektu
Monitoring wizyjny jest stosowany w celu ochrony budynków, podziemnych garaży i innych obiektów, które mogą zostać powiązane z Administratorem Danych, aby móc udokumentować czyny przestępcze lub naruszenia prawa. Podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony, nadrzędny interes Administratora Danych w osiągnięciu tego celu (Art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Kontrola dostępu
Jeśli monitoring wizyjny jest prowadzony na obszarach monitorowanych dla celów kontroli uprawnionego dostępu do budynków, nieruchomości i wytyczonych obszarów przez właściciela lub uprawnionego użytkownika, wtedy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony nadrzędny interes Administratora Danych w osiągnięciu tego celu (Art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

3. OKRES PRZECHOWYWANIA
Nagrania wideo są co do zasady przechowywane maksymalnie przez okres 72 godzin, a następnie usuwane. Dłuższe przechowywanie może być niezbędne w indywidualnych przypadkach, gdy nagrania są potrzebne dla celów ścigania naruszeń prawa, ustalenia, dochodzenia i ochrony roszczeń, jak również dla celów ochrony lub zabezpieczenia dowodów.

W przypadku monitoringu w czasie rzeczywistym, dane wideo nie są zapisywane. Pod adresem listy obszarów monitorowanych mogą Państwo sprawdzić, czy prowadzony jest monitoring w czasie rzeczywistym.

4. OCENA W PRZYPADKU INCYDENTU I UJAWNIENIE DANYCH
W przypadku wystąpienia incydentu (ściganie naruszeń prawa, ustalanie, dochodzenie i ochrona roszczeń lub cele związane z ochroną lub zabezpieczeniem dowodów), nagrania wideo wykonane dla celów ochrony obiektu będą podlegały ocenie i następujące dane osobowe będą zbierane dodatkowo w stosunku do danych wskazanych w sekcji 2: tożsamość podmiotów, w zakresie w jakim będą one rozpoznawalne na podstawie nagrania dla oceniającego, rola podmiotów (np. sprawca, ofiara, świadek), w zakresie, w jakim jest to rozpoznawalne na podstawie nagrania.

Ponadto w przypadku incydentu (ściganie naruszeń prawa, ustalanie, dochodzenie i ochrona roszczeń lub cele związane z ochroną lub zabezpieczeniem dowodów), powyższe dane mogą zostać przekazane do następujących odbiorców, pod warunkiem, że jest to proporcjonalne i niezbędne w indywidualnym przypadku:

Odpowiednie władze lub sądy (dla celów zabezpieczenia dowodów w sprawach przestępstw)
Odpowiednie władze lub sądy (dla celów zabezpieczenia dowodów w sprawach cywilnych)
Firmy ubezpieczeniowe (wyłącznie w celu załatwiania spraw związanych z ubezpieczeniem)
W zakresie w jakim przetwarzanie danych  jest prowadzone technicznie przez podmiot przetwarzający w imieniu Administratora Danych, jest to wskazane na listy obszarów monitorowanych.

W przypadku monitoringu w czasie rzeczywistym, zasadniczo nie jest ani dokonywana ocena, gdy wystąpi incydent ani dane wideo nie są udostępniane podmiotom trzecim. Jeśli przy prowadzeniu naszego monitoringu korzystamy z usług podmiotu świadczącego usługi ochrony, informacja w tym zakresie dostępna jest na listy obszarów monitorowanych.

5. JAKIE PRAWA ZWIĄZANE Z OCHRONĄ DANYCH PAŃSTWU PRZYSŁUGUJĄ?
Mogą Państwo zażądać informacji w szczególności na temat pochodzenia i kategorii danych przetwarzanych przez nas na temat Państwa i Państwa sprawy, okresu przechowywania, odbiorców danych, którym dane są przekazywane lub zostały przekazane, celu i charakteru przetwarzania. Możliwość skorzystania z tego prawa może podlegać ograniczeniom z uwagi na prawa lub wolności innych osób, w tym tajemnice handlowe.

W przypadku, gdy przetwarzamy dane dotyczące Państwa, które są nieprawidłowe lub niekompletne, mogą Państwo zażądać, aby zostały one sprostowane lub uzupełnione. Mogą Państwo zażądać także usunięcia przetwarzanych danych i ograniczenia ich przetwarzania w okolicznościach wskazanych w RODO przetwarzanych niezgodnie z prawem. Zwracamy jednak uwagę, że ma to zastosowanie wyłącznie do nieprawidłowych, niekompletnych danych lub danych przetwarzanych niezgodnie z prawem. Jeśli nie jest jasne, czy dane przetwarzane na temat Państwa są nieprawidłowe, niekompletne lub przetwarzane niezgodnie z prawem, mogą Państwo zażądać ograniczenia przetwarzania danych do momentu, kiedy sprawa zostanie wyjaśniona. Zwracamy uwagę, że te prawa są komplementarne, co oznacza, że mogą Państwo zażądać wyłącznie albo sprostowania, uzupełnienia lub usunięcia danych.

Nawet jeśli dane odnoszące się do Państwa osoby są prawidłowe i kompletne i przetwarzane przez nas zgodnie z prawem, mogą Państwo sprzeciwić się przetwarzaniu tych danych z uwagi na Państwa szczególną sytuację, która zostanie przez Państwa umotywowana.

Jeśli maja Państwo jakiekolwiek pytania lub chcieliby Państwo zrealizować którekolwiek z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontakt z naszym inspektorem ochrony danych pod adresem dsb@caimmo.com. Mimo, że podejmujemy wysiłki związane z ochroną i integralnością Państwa danych najlepiej jak potrafimy, nie da się wykluczyć różnicy zdań co do tego, w jaki sposób Państwa dane są wykorzystywane. Jeśli uważają Państwo, że przetwarzamy Państwa dane w sposób niezgodny z prawem, mogą Państwo, oprócz kontaktu z naszym inspektorem ochrony danych, złożyć skargę do właściwego organu ds. ochrony danych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.



Administratorem danych osobowych:
Zakład Aktywności Zawodowej ul. Winna 9
Monitoring prowadzony jest w celu
zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia
(art. 6 ust. 1 f RODO)

Adres korespondencji:
zaz.elblag@interia.pl

Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego